Jdi na obsah Jdi na menu
 


28. zpráva

1. 5. 2017

28. zpráva

Týden  2. 5. – 5. 5.

PROBĚHLO

  • Proběhly konzultační hodiny. Mluvila jsem se všemi rodiči. Podrobně jsem s každým rozebrala prospěch, chování dítěte i dění v naší třídě. Jsem ráda, že tak mám u všech i zpětnou vazbu.
  • Celý týden děti pracovaly ve skupinách. Už se jim daří pěkně spolupracovat. Opět získávaly body (celkové vyhodnocení bude na konci školního roku). Tento týden v pátek všechny dostaly za pěknou práci časopis Čtyřlístek, který si odnesly domů ke čtení.
  • Opět se ve třídách objevily vši. Prosím, kontrolujte dětem pravidelně hlavu.

PROBĚHNE

Sledujte, prosím, stránky obce i školy. Jedná se o omezení autobusové dopravy v rámci budování vodovodu a kanalizace v Březovské ulici (pro dojíždějící žáky).

K výuce

  • ČJ – Četli jsme v Malé čítance texty o zdraví a zdravé výživě. O tématu jsme si i hodně povídali. Děti nejprve ve skupinách, potom i samostatně sestavovaly zdravý jídelníček a jídelníček s nejoblíbenějšími jídly. Děti to moc bavilo a psaly vše již krásně psacím písmem  (dokonce bez pomocných linek). Moc se jim to povedlo. Také diktát napsali všichni moc pěkně. Psaní se u všech opravdu hodně zdokonalilo. Doufám, že to tak bude i se čtením. V čítance budeme číst na str. 54 a 55, ve středu si vyzkoušíme „ vaření“ podle návodu na str.56. Potřeby donesu já. Dlouhý čl. o Štaflíkovi a Špagetkovi dostanou děti přečíst za d.ú. v pátek na úterý 9. 5. Připraví si doma čtení a vypracují i pečlivě úlohy. Str. 57, 58, 59.  V pátek budeme psát zase diktát vět. Hana a Jana si hrají s Ivanem. Olina si fotí dogu. Aleš zlobí Jakuba. V písance napíšeme U,Y, a přepisy s úkoly na str. 23, 24.
  • Ma – Během tohoto týdne každého vyzkouším z pamětného sčítání a odčítání do 20 bez prstů a osy. Obyčejné příklady sčít. a odčít.  je nutné již počítat rychle a bez názoru. Osu mohou děti nadále používat při řešení slovních úloh a příkladů typu o něco více, méně. Řešili jsme hodně sl. úlohy, hlavně pilujeme správné odpovědi. Každému ze skupiny jsem napsala 2 jiné sl. úlohy. Děti tedy nemohly opisovat, ukázalo se mi, jak kdo řešení zvládá. Úlohy vidíte v sešitu školním, který jsem poslala domů k nahlédnutí. Děti dostaly podobný d. ú. na středu. Ve čtvrtek dětem dám řešit opět podobné sl. ú. Děti dostanou již známku. Tento týden se zastavíme v PS na str. 45. Budeme vše procvičovat a zdokonalovat. Děti budou dostávat PL a hodně budeme řešit pamětné počítání.
  • Prv - Pověděli jsme si, proč máme 2 volné pondělky za sebou. O původu těchto svátků jsme si hodně povídali (nevím, jestli děti nespojí vše dohromady i s čarodějnicemi).

 Probírali jsme části dne a jídla, která v těchto částech jsou. Učivo prvouky tak bylo podobné s ČJ. Poznávali jsme celé hodiny. Tento týden se budeme zabývat hodinami podrobněji.

  • VV, PV – Tvořili jsme Lichožrouty z ponožek. V množství dětí to bylo trochu náročné, tak zbývá ještě se sedmi dětmi Lichožrouty vytvořit. Děti také namalovaly krásné čarodějnice. Všechny děti svou čarodějnici představily, pojmenovaly a vyprávěly ostatním, co jejich čarodějnice ráda kouzlí. Většina dětí již umí ostatním pěkně souvisle vyprávět.

Přeji Vám pěkný květnový týden  V. Smetanová